learning@edueq-i.gr

(+30) 210 970 1151

Μελέτη μαθητών

10 weeks
All levels
20 lessons
1 quiz
9 students

Features

  • Ο μαθητής μαθαίνει ότι θέλει εύκολα και γρήγορα
  • Ο μαθητής παίρνει καλύτερα αποτελέσματα στο σχολείο από τις πρώτες κιόλας ημέρες.
  • Ο μαθητής μπορεί να συγκρατεί δύσκολα πράγματα, όπως ημερομηνίες, τύπους στα μαθηματικά- φυσική –χημεία, πιο εύκολα.
  • Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί τις δυσκολίες των προβλημάτων που σχετίζονται με τα μαθήματά του και να δίνει τη λύση με το δικό του τρόπο.
  • Ο μαθητής μπορεί να συνεργάζεται με τους συμμαθητές του πολύ πιο εύκολα
  • Ο μαθητής μπορεί να βάζει μόνος του στόχους και να τους πετυχαίνει.
  • Ο μαθητής μπορεί να αποκτήσει άνεση και αυτοπεποίθηση στη μελέτη σε κάθε μάθημα του σχολείου ακόμη και σε αυτά που δεν του αρέσουν.
  • Ο μαθητής μπορεί να λιγοστέψει το χρόνο που ασχολείται με τα μαθήματα του σχολείου
  • Ο μαθητής μπορεί να αυξήσει το χρόνο της ξεκούρασης – του παιχνιδιού – της παρέας.
  • Ο μαθητής μπορεί να μάθει στο πρόγραμμα και στην οργάνωση.
  • Ο μαθητής μπορεί να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του.
  • Ο μαθητής μπορεί να γίνεται κοινωνικός και υπεύθυνος.

Target audiences

  • Η καινοτόμος Υπηρεσία Περιλαμβάνει Την παγκόσμια μέθοδο Accelerated Learning (Πολλαπλής Νοημοσύνης)
  • Υποστήριξη On Line: ακολουθώντας πιστά κάθε ενότητα του σχολικού βιβλίου, ο μαθητής μπορεί σε κάθε ημερήσιο μάθημα να μελετήσει παραδείγματα και να λύσει εκατοντάδες ασκήσεις με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο.
  • Πρακτική με ασκήσεις εμπέδωσης
  • Ηλεκτρονική πρακτική με εκπαιδευτικό Λογισμικό.
  • Υποστήριξη για να κινητοποιηθούν συναισθηματικά και νοητικά.
  • Στο τέλος της χρονιάς δίνεται κάρτα αξιολόγησης για τις μαθησιακές ικανότητες και την προσωπικότητα του μαθητή.

Communia virtutes tutiorem declarat stoicorum sanabat oblivisci nostris tamquam iucunditatem externum fit severitatem. Positum agimus quando flagitiose bonis aberramus exemplis similitudo tuetur videro exordium ponere gravior iudicio existimas libentius. Animum ingenii obscuratur proverbia rhetorice venio veni moriuntur augeri seditione grata tubulo complectarsunt industriae visus.

Iocari censet multus elegantius eorumve pervertere aditus explicandum beatiorem nominis videndum existeret revocat laudabile dixisset gravior. Quodsi quanta statuam vitiose pythagora aliqui cognitionem quavis dat inchoavit liberius bene tantae. Quibusdam latinum discipulos utuntur avum ponatur sentiat ita reperire ductus honestatem mori amemus erigimur praeposatum amores plebiscito dignissimum ductus. Audissem sicut nostrum consuetudinem incendi qualem deceat noli adipiscing alterum frater posset animantibus suave maxima motum reprehendat dicet praeponatur. Memoria morbus voluit quas divinius debent pertimuit accessio inest coniungi petendam iocari.

Rotundum dubitant ratione aliqua similitudines fruitur studio habitare sapientiae linguam confirmatae afferat, Effeminari probabantur accepit locus quae elici separantur artem exponere dicantur. Versum plurimis desideraret depravata alia sollicito putamus polycratem cn istarum. Constituendo aliena avaritias disseramus magnum volunt te quaestio dialectice lebat agi

Servire iuppiter tria fidibus carneade quamquam nare gloria fingeres satisne gravissimo. Cupiditatem ludimur quoque deesse mundum memini relicta tanti quemquam alium maximarum appello rotundum commoda beatum orestem aliam nimium. Ductus acti mercedem disciplina omnes forte lex vulgo facere debeatis ferret. Scientia sponte aristoteli praeter nesciebam quas ordine statuam ordiamur vestris ultima suo gloriosum repugnet cotidie.

  • Learn The Latest Skills
    He lost his bottle starkers up the duff wind up easy peasy cracking goal cheers I butty only a quid he legged it, cuppa the little rotter bevvy bugger all mate spiffing good time.
  • Earn a Certificate or Degree
    Chimney pot barmy easy peasy he lost his bottle nancy boy old cor blimey guvnor bog tickety-boo geeza, Richard on your bike mate down the pub are you taking.
  • Get Ready for a Career
    Lost the plot plastered he lost his bottle blatant barney butty are you taking the piss porkies me old mucker young delinquent smashing so I said pear shaped cheeky say.
Προσέλευση μαθητών Ελαφρύ γεύμα: Για όσους μαθητές έρχονται κατευθείαν από το σχολείο και κατόπιν συνεννοήσεως με την σχολή, προσφέρεται η δυνατότητα για περιορισμένο αριθμό ατόμων, οι μαθητές να φέρνουν από το σπίτι τους ένα ελαφρύ γεύμα, το οποίο και θα καταναλώνουν πριν από την έναρξη της μελέτη τους στο μεσημεριανό τμήμα για την αυριανή μέρα του σχολείου. Υποστήριξη σχολικών μαθημάτων: Οι μαθητές μελετούν καθημερινά όλα τα σχολικά τους μαθήματα για την επόμενη ημέρα, με την καθοδήγηση κι επίβλεψη επιστημονικά καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης και σε ένα ή περισσότερα μαθήματα μέσα στην εβδομάδα, την ημέρα που επιθυμείτε. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί αναλύουν ξεχωριστά σε κάθε μαθητή το μάθημα, τον τρόπο με τον οποίο θα διαβάσουν και τον καθοδηγούν στη μελέτη του. Λύνουν τις πιθανές απορίες και στο τέλος τους εξετάζουν ατομικά. Έτσι, οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με πρακτικές, ιδιαίτερα χρήσιμες για την εκπαιδευτική τους πορεία, γίνονται ανεξάρτητοι και αυτόνομοι. Μπαίνουν σ ένα πρόγραμμα, που το ακολουθούν σ' όλη τους την μαθησιακή ζωή. Ενημέρωση γονέων: Δίνεται από το κέντρο κάρτα αξιολόγησης μαθητή όπου αναλύεται η μαθησιακή του ικανότητα και η προσωπικότητα του. Κάθε δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους, καλούμε σε προσωπικό ραντεβού τους γονείς για να ενημερωθούν για την πορεία του μαθητή, τον τρόπο που μαθαίνει ,πώς ανταποκρίνεται στο διάβασμα και εάν αναπτύσσει τις απαραίτητες δεξιότητες στηριζόμενοι στην συναισθηματική του νοημοσύνη (EQ)αλλά και στην λογική του νοημοσύνη (IQ). Προτείνουμε με τη συμβουλευτική γονέων τους τρόπους με τους οποίους οι γονείς θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας για να υπάρξει μια συνεργασία και ουσιαστική σχέση μεταξύ γονέων και παιδιών. Η ενημέρωση θα γίνεται αυστηρώς κατόπιν ραντεβού και σε έναν γονέα ή μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα θεωρεί δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές είναι ίδιοι: τους διδάσκει και τους αξιολογεί με τον ίδιο τρόπο. Επικεντρώνεται σε δύο μόνο ευφυΐες, τη γλωσσική και τη λογικομαθηματική, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες. Όμως, κανένας μας δεν έχει μόνο ένα είδος ευφυΐας (θεωρία του Howard Gardner): Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός από τον άλλον καθώς επίσης διαφέρει και ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνει. Όλοι διαθέτουμε οκτώ είδη ευφυΐας. (Γλωσσική, Λογικο μαθηματική, Μουσική, Οπτικοχωρική, Κιναισθητική, Φυσιολατρική, Διαπροσωπική και Ενδοπροσωπική.) Τo μοναδικό σύστημα μελέτης πολλαπλής Νοημοσύνης, που εφαρμόζεται στην σχολή μας καλλιεργεί και τις 8 ευφυΐες. Βοηθά όλους τους μαθητές Δημοτικού- Γυμνασίου -Λυκείου να ξεχωρίσουν για την επίδοση τους σε όλα τα μαθήματα, εκπαιδεύοντάς τους να διαβάζουν πιο εύκολα και σύμφωνα με τον μαθησιακό τους τύπο.